Творчі маркетингові ідеї для літа
Ваш бізнес продає сезонні продукти, а також пропонує свої послуги, які корисні круглий рік, є способи включити літній сезон в свої маркетингові плани. Переконайтеся, що ваші плани літнього маркетингу узгоджуються з вашим бізнесом і повідомленням, яке ви хочете відправити своїм клієнтам і потенційним клієнтам.
Багато підприємств присвятити частину свого часу і грошей, щоб підтримати причини, які важливі для них і їх клієнтів. Літні місяці часто витрачаються на відпустку; лежачи на пляжі або подорожуючи через океан. Потенційні клієнти відпочивають на місцевих фестивалях і насолоджуються спокійним проведенням часу в парку. Дайте вашим клієнтам продукти, які вони можуть використовувати в той час як вони відпочивають, наприклад, пляжні рушники, багаторазові пляшки води, надувні кулі, сонцезахисний крем. Робота з промо-маркетингової компанії на замовлення літніх продуктів, пов’язаних з логотипом вашої компанії на видному місці на них. Розподілити ці пункти для клієнтів, коли вони роблять покупки в вашому магазині або провести конкурс і використовувати рекламні предмети, як дешеві розпродажі.

Як власник бізнесу, ви, безсумнівно, повинні спілкуватися з вашими клієнтами круглий рік через інформаційні бюлетені, онлайн або оффлайн, посилаючи їм новини компанії і заходів щодо стимулювання збуту. Відправити спеціальний річний бюлетень для клієнтів заповнений порадами щодо забезпечення безпеки на сонці, події, щоб зробити в області і барбекю рецептів. Включіть інформацію про продажі або нових продуктів і послуг, ваш бізнес планує запропонувати протягом літа. Попросіть клієнтів передати свої інформаційні бюлетені разом з друзями і членами сім’ї, які можуть знайти цю інформацію корисною.
У той час як діти насолоджуються відпочинком влітку в басейні і грають у відеоігри зі своїми друзями, батьки перебувають в режимі планування для підготовки назад в школу шляхом придбання шкільного приладдя та одягу. Якщо ваш бізнес пропонує товари або послуги для студентів, рекламуйте їх до кінця липня і на початку серпня. Якщо ви пропонуєте ручки і записники, форму або послуги з планування коледжу, потрібно використовувати літні місяці для залучення клієнтів.

Для того, щоб визначити найкращу ідею для літнього маркетингу, вам потрібно провести брендінг території, щоб зрозуміти де і що використовувати для приваблення клієнтів.

 

Комментарии запрещены.

Новости

 



Кухня